Aktualizacja Covid-19.
Chcielibyśmy zapewnić, że MKTest Serwis i Walidacje jest otwarty dla Państwa i służy pomocą w zakresie wszelkich potrzeb związanych z naszymi produktami oraz usługami. Przemysł farmaceutyczny, diagnostyka laboratoryjna, szpitale i przychodnie nadal odgrywają kluczową rolę w utrzymaniu zdrowia i życia Polaków oraz naszej gospodarki w odpowiedzi na pandemię Covid-19. Nasz zespół pracuje ciężej niż kiedykolwiek z naszymi klientami, sieciami i dostawcami, aby zapewnić pomoc i obsługę w tym trudnym dla nas wszystkich okresie.
Dziękujemy za nieustające wsparcie, zespół MKTest to docenia!
Jest dla nas wszystkich jasne, że robimy postępy w kierunku powrotu do poczucia normalności, co jest dobrą wiadomością. Należy jednak pamiętać, że przestrzeganie zaleceń rządu jest nadal najważniejsze. W związku z tym zastanawialiśmy się, w jaki sposób możemy ustanowić dobre procesy ochrony, które zagwarantują dobre samopoczucie naszych współpracowników i klientów oraz zapewnią naszym pracownikom poczucie pewności i bezpieczeństwa w miejscu pracy.
Wdrożyliśmy środki ochronne zgodnie z wytycznymi rządowymi. Wszyscy pracownicy zostali poinformowani o nowych procesach w przyszłości oraz o tym, jak mogą przyczynić się do wzajemnego bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia. Wdrażamy środki dystansujące 2 metry i umieściliśmy dezynfekcję rąk w naszej siedzibie.
Jako firma odpowiedzialna, zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów, naszych partnerów i naszych pracowników jest najwyższym priorytetem, ponieważ stawiamy czoła nadchodzącym wyzwaniom i zaczynamy pracować z naszą „nową normalnością”. Aby zminimalizować ryzyko infekcji tak dalece, jak to możliwe, postępujemy zgodnie ze wszystkimi wytycznymi wydanymi przez Polski Rząd i dokonujemy przeglądu naszych własnych zasad, informując naszych pracowników na bieżąco.
Jak chronimy naszych pracowników:
- 2 metrowy dystans społeczny
- Sprzęt ochronny dla personelu, w razie potrzeby
- Jednorazowa kontrola liczby pracowników na miejscu
- Urządzenia sanitarne i myjące dostępne dla wszystkich pracowników, systematycznie dezynfekowane.
- Przeszkolono wszystkich pracowników, aby upewnić się, że wiedzą, jak chronić siebie i odwiedzających, oraz klientów podczas wizyt serwisowych.